СТО нового покоління в Києві
Точна діагностика. Сертифіковані запчастини
СТО нового покоління в Києві
Точна діагностика. Сертифіковані запчастини
Технічне обслуговування
Кузовний
ремонт
Ремонт
ходової
Ремонт
двигуна
Діагностика
автомобіля
Мийка
Розвал -
сходження
Технічне
обслуговування
Кузовний
ремонт
Ремонт
ходової
Ремонт
двигуна
Діагностика
автомобіля
Мийка
Розвал -
сходження
Вказуючи оптимальну періодичність заміни мастила в двигуні, виробники часто забувають зробити те ж саме для трансмісії.
Насправді ж, його заміна так само необхідна — КПП піддається серйозним навантаженням, і мастило в ній виконує відразу три функції:
Технологія заміни мастила в коробці передач (як автоматичній, так і механічній), варіаторі, редукторі, “роздатці” відрізняється від технології заміни оливи в двигуні. Відрізняються і самі ці рідини.
Більш того, склад для АКПП відрізняється від складу для механічної, і заливати «не своє» не можна.
Змінюйте оливу через 6-7 тис. км, якщо Ви:
Зробити все грамотно і безпечно без відповідного досвіду та обладнання досить складно. До того ж, змінюючи оливу, потрібно робити заміну фільтрів олив. Інший момент: потрібно підібрати «правильну» оливу, оскільки властивості певного складу можуть підходити для КПП, варіатора, редуктора, “роздатки”, але категорично не підходити двигуну.
Для нормальної роботи всіх вузлів авто потрібно своєчасно замінювати не лише оливу в двигуні та трансмісії, але й інші рідини: гальмівну, антифриз і рідину гідропідсилювача керма.
З якою періодичністю це робити — залежить від марки авто та умов експлуатації.
Рідина темного, брудного кольору або з запахом гару потребує негайної заміни, а система — в очищенні розширювального бачка.
Гальмівна система «ловить» практично все навантаження на авто. Колодки та диски — одні з тих елементів, які найбільш інтенсивно експлуатуються.
Теоретичні терміни заміни гальмівних колодок і дисків вказуються в сервісній книжці. Але на практиці все залежить від ступеню фактичного зносу. На нього, своєю чергою, впливають багато чинників: манера їзди, стан дорожнього покриття, сезон і т. д.
В середньому, диски починають вимагати уваги через 80 тис. км пробігу, а ось колодки менш «живучі», їх ресурс вичерпується за 12-17 тис. км.
Перші сигнали неполадок:
Диски виходять з ладу за схожою схемою: шуми в області коліс, замети при гальмуванні, зміна самого гальмівного шляху і витрати рідини.
Важливо мати на увазі, що заміна деталей гальмівної системи проводиться виключно парами на одній осі.
Вказуючи оптимальну періодичність заміни мастила в двигуні, виробники часто забувають зробити те ж саме для трансмісії.
Насправді ж, його заміна так само необхідна — КПП піддається серйозним навантаженням, і мастило в ній виконує відразу три функції:
Технологія заміни мастила в коробці передач (як автоматичній, так і механічній), варіаторі, редукторі, “роздатці” відрізняється від технології заміни оливи в двигуні. Відрізняються і самі ці рідини.
Більш того, склад для АКПП відрізняється від складу для механічної, і заливати «не своє» не можна.
Змінюйте оливу через 6-7 тис. км, якщо Ви:
Зробити все грамотно і безпечно без відповідного досвіду та обладнання досить складно. До того ж, змінюючи оливу, потрібно робити заміну фільтрів олив. Інший момент: потрібно підібрати «правильну» оливу, оскільки властивості певного складу можуть підходити для КПП, варіатора, редуктора, “роздатки”, але категорично не підходити двигуну.
Для нормальної роботи всіх вузлів авто потрібно своєчасно замінювати не лише оливу в двигуні та трансмісії, але й інші рідини: гальмівну, антифриз і рідину гідропідсилювача керма.
З якою періодичністю це робити — залежить від марки авто та умов експлуатації.
Рідина темного, брудного кольору або з запахом гару потребує негайної заміни, а система — в очищенні розширювального бачка.
Теоретичні терміни заміни гальмівних колодок і дисків вказуються в сервісній книжці. Але на практиці все залежить від ступеню фактичного зносу. На нього, своєю чергою, впливають багато чинників: манера їзди, стан дорожнього покриття, сезон і т. д.
В середньому, диски починають вимагати уваги через 80 тис. км пробігу, а ось колодки менш «живучі», їх ресурс вичерпується за 12-17 тис. км.
Перші сигнали неполадок:
Диски виходять з ладу за схожою схемою: шуми в області коліс, замети при гальмуванні, зміна самого гальмівного шляху і витрати рідини.
Важливо мати на увазі, що заміна деталей гальмівної системи проводиться виключно парами на одній осі.
Контакти:
Контакти:
Графік роботи: