+38 096 222 26 26

Технічне обслуговування
автомобіля

СТО нового покоління в Києві

Точна діагностика. Сертифіковані запчастини

Технічне обслуговування
автомобіля

СТО нового покоління в Києві

Точна діагностика. Сертифіковані запчастини

СТО ReadyCar - іконка технічне обслуговування авто

Технічне обслуговування

СТО ReadyCar - іконка кузовний ремонт

Кузовний
ремонт

СТО ReadyCar - іконка ремонт ходової

Ремонт
ходової

СТО ReadyCar - іконка ремонт двигуна

Ремонт
двигуна

СТО ReadyCar - іконка діагностика авто

Діагностика
автомобіля

СТО ReadyCar - іконка мийка авто

Мийка

СТО ReadyCar - іконка розвал-сходження

Розвал -
сходження

СТО ReadyCar - іконка технічне обслуговування авто

Технічне
обслуговування

СТО ReadyCar - іконка кузовний ремонт

Кузовний
ремонт

Ремонт
ходової

СТО ReadyCar - іконка ремонт двигуна

Ремонт
двигуна

СТО ReadyCar - іконка діагностика авто

Діагностика
автомобіля

СТО ReadyCar - іконка мийка авто

Мийка

СТО ReadyCar - іконка розвал-сходження

Розвал -
сходження

Заміна мастила в коробці передач

Вказуючи оптимальну періодичність заміни мастила в двигуні, виробники часто забувають зробити те ж саме для трансмісії.

Насправді ж, його заміна так само необхідна — КПП піддається серйозним навантаженням, і мастило в ній виконує відразу три функції:

➡ захищає деталі від окислення і не дає розповсюджуватися корозії;
➡ змащує шестерні, роблячи хід більш плавним;
➡ охолоджує вузол.
Фахівці рекомендують міняти мастило в КПП через 100 тисяч кілометрів пробігу або кожні 7 років експлуатації авто (в залежності від того, яка подія настане раніше). Якщо автомобіль піддається великим навантаженням або експлуатується в несприятливих умовах, краще перестрахуватися і зробити це через 60-70 тис. км пробігу.

Технологія заміни мастила в коробці передач (як автоматичній, так і механічній), варіаторі, редукторі, “роздатці” відрізняється від технології заміни оливи в двигуні. Відрізняються і самі ці рідини.
Більш того, склад для АКПП відрізняється від складу для механічної, і заливати «не своє» не можна.

СТО ReadyCar - чесний сервіс Вашого авто. Технічне обслуговування авто
СТО ReadyCar - чесний сервіс Вашого авто. Технічне обслуговування авто

Заміна оливи в двигуні

Заміна оливи в двигуні — одна з ключових сервісних процедур. Її періодичність регламентується виробником авто і, як правило, становить 10 тис. км пробігу або рік експлуатації. Однак, в залежності від манери їзди та умов експлуатації авто, ці терміни можуть бути меншими.


Змінюйте оливу через 6-7 тис. км, якщо Ви:

➖ кермуєте в “агресивній”, спортивній манері;
➖ регулярно перевозите вантажі;
➖ часто їздите на короткі відстані, багато стоїте в пробках, а мотору доводиться працювати “в холосту”;
➖ пересуваєтеся переважно по поганих дорогах, ґрунтівці або по бездоріжжю;
➖ економите на якості палива.

Зробити все грамотно і безпечно без відповідного досвіду та обладнання досить складно. До того ж, змінюючи оливу, потрібно робити заміну фільтрів олив. Інший момент: потрібно підібрати «правильну» оливу, оскільки властивості певного складу можуть підходити для КПП, варіатора, редуктора, “роздатки”, але категорично не підходити двигуну.

Заміна рідин

Для нормальної роботи всіх вузлів авто потрібно своєчасно замінювати не лише оливу в двигуні та трансмісії, але й інші рідини: гальмівну, антифриз і рідину гідропідсилювача керма.

З якою періодичністю це робити — залежить від марки авто та умов експлуатації.

В будь-якому випадку, заміряти рівень всіх рідин потрібно регулярно.
✅ Заміна гальмівної рідини — кожні 1,5-2 роки без прив’язки до пробігу. Якщо знехтувати цією рекомендацією, можна позбутися всієї гальмівної системи. Долив нової рідини без видалення старої не допоможе.
✅ Заміна охолоджувальної рідини — терміни визначаються тим, використовується тосол або антифриз. Тосол змінюють через 2 роки, заміна антифризу відбувається через 3-5 років, в залежності від виробника рідини.
✅ Рідина гідропідсилювача керма — за регламентом, повна заміна проводиться після 80 тис. км пробігу, але при регулярному вимірі рівня потрібно контролювати її стан.

Рідина темного, брудного кольору або з запахом гару потребує негайної заміни, а система — в очищенні розширювального бачка.

СТО ReadyCar - чесний сервіс Вашого авто. Технічне обслуговування авто
СТО ReadyCar - чесний сервіс Вашого авто. Технічне обслуговування авто

Заміна гальмівних колодок і дисків

Гальмівна система «ловить» практично все навантаження на авто. Колодки та диски — одні з тих елементів, які найбільш інтенсивно експлуатуються.

Теоретичні терміни заміни гальмівних колодок і дисків вказуються в сервісній книжці. Але на практиці все залежить від ступеню фактичного зносу. На нього, своєю чергою, впливають багато чинників: манера їзди, стан дорожнього покриття, сезон і т. д.

В середньому, диски починають вимагати уваги через 80 тис. км пробігу, а ось колодки менш «живучі», їх ресурс вичерпується за 12-17 тис. км.

Перші сигнали неполадок:

▶ писк при гальмуванні;
▶ «легка» педаль;
▶ подовження гальмівного шляху;
▶ підвищена витрата гальмівної рідини.

Диски виходять з ладу за схожою схемою: шуми в області коліс, замети при гальмуванні, зміна самого гальмівного шляху і витрати рідини.

Важливо мати на увазі, що заміна деталей гальмівної системи проводиться виключно парами на одній осі.

Заміна мастила в коробці передач

Вказуючи оптимальну періодичність заміни мастила в двигуні, виробники часто забувають зробити те ж саме для трансмісії.

Насправді ж, його заміна так само необхідна — КПП піддається серйозним навантаженням, і мастило в ній виконує відразу три функції:

➡ захищає деталі від окислення і не дає розповсюджуватися корозії;
➡ змащує шестерні, роблячи хід більш плавним;
➡ охолоджує вузол.
Фахівці рекомендують міняти мастило в КПП через 100 тисяч кілометрів пробігу або кожні 7 років експлуатації авто (в залежності від того, яка подія настане раніше). Якщо автомобіль піддається великим навантаженням або експлуатується в несприятливих умовах, краще перестрахуватися і зробити це через 60-70 тис. км пробігу.

Технологія заміни мастила в коробці передач (як автоматичній, так і механічній), варіаторі, редукторі, “роздатці” відрізняється від технології заміни оливи в двигуні. Відрізняються і самі ці рідини.
Більш того, склад для АКПП відрізняється від складу для механічної, і заливати «не своє» не можна.

Заміна оливи в двигуні

Заміна оливи в двигуні — одна з ключових сервісних процедур. Її періодичність регламентується виробником авто і, як правило, становить 10 тис. км пробігу або рік експлуатації.
Однак, в залежності від манери їзди та умов експлуатації авто, ці терміни можуть бути меншими.


Змінюйте оливу через 6-7 тис. км, якщо Ви:

➖ кермуєте в “агресивній”, спортивній манері;
➖ регулярно перевозите вантажі;
➖ часто їздите на короткі відстані, багато стоїте в пробках, а мотору доводиться працювати “в холосту”;
➖ пересуваєтеся переважно по поганих дорогах, ґрунтівці або по бездоріжжю;
➖ економите на якості палива.

Зробити все грамотно і безпечно без відповідного досвіду та обладнання досить складно. До того ж, змінюючи оливу, потрібно робити заміну фільтрів олив. Інший момент: потрібно підібрати «правильну» оливу, оскільки властивості певного складу можуть підходити для КПП, варіатора, редуктора, “роздатки”, але категорично не підходити двигуну.

Заміна рідин

Для нормальної роботи всіх вузлів авто потрібно своєчасно замінювати не лише оливу в двигуні та трансмісії, але й інші рідини: гальмівну, антифриз і рідину гідропідсилювача керма.

З якою періодичністю це робити — залежить від марки авто та умов експлуатації.

В будь-якому випадку, заміряти рівень всіх рідин потрібно регулярно.
✅ Заміна гальмівної рідини — кожні 1,5-2 роки без прив’язки до пробігу. Якщо знехтувати цією рекомендацією, можна позбутися всієї гальмівної системи. Долив нової рідини без видалення старої не допоможе.
✅ Заміна охолоджувальної рідини — терміни визначаються тим, використовується тосол або антифриз. Тосол змінюють через 2 роки, заміна антифризу відбувається через 3-5 років, в залежності від виробника рідини.
✅ Рідина гідропідсилювача керма — за регламентом, повна заміна проводиться після 80 тис. км пробігу, але при регулярному вимірі рівня потрібно контролювати її стан.

Рідина темного, брудного кольору або з запахом гару потребує негайної заміни, а система — в очищенні розширювального бачка.

Заміна гальмівних колодок і дисків

Гальмівна система «ловить» практично все навантаження на авто. Колодки та диски — одні з тих елементів, які найбільш інтенсивно експлуатуються.

Теоретичні терміни заміни гальмівних колодок і дисків вказуються в сервісній книжці. Але на практиці все залежить від ступеню фактичного зносу. На нього, своєю чергою, впливають багато чинників: манера їзди, стан дорожнього покриття, сезон і т. д.

В середньому, диски починають вимагати уваги через 80 тис. км пробігу, а ось колодки менш «живучі», їх ресурс вичерпується за 12-17 тис. км.

Перші сигнали неполадок:

▶ писк при гальмуванні;
▶ «легка» педаль;
▶ подовження гальмівного шляху;
▶ підвищена витрата гальмівної рідини.

Диски виходять з ладу за схожою схемою: шуми в області коліс, замети при гальмуванні, зміна самого гальмівного шляху і витрати рідини.

Важливо мати на увазі, що заміна деталей гальмівної системи проводиться виключно парами на одній осі.

Запишіться на технічне обслуговування
Запишіться на технічне обслуговування

Контакти:

вул. Бориспільська, 26Д,
м.Київ
Соцмережі:

Графік роботи:

Пн – Сб: 09:00 – 19:00
Нд: зачинено

Контакти:

вул. Бориспільська, 26Д,
м.Київ
Соцмережі:

Графік роботи:

Пн – Сб: 09:00 – 19:00
Нд: зачинено

Контакти:

вул. Бориспільська, 26Д, м.Київ
СТО ReadyCar - логотип

Графік роботи:

Пн – Сб: 09:00 – 19:00
Нд: зачинено
Соцмережі:
СТО ReadyCar - іконка фейсбук
СТО ReadyCar - іконка інстаграм